Sub semnul iubirii de semeni



Cu 5 ani în urmă când, pe 2 februarie, Editura Detectiv se adăuga firavă dar plină de speranţă spectrului editorial românesc, puţini credeau în ea. Noi înşine eram sceptici, şi doar dorinţa aprigă de a pune umărul la afirmarea şi dezvoltarea spiritului civic şi de demnitate a fiinţei ne-au ţinut aprinsă flacăra speranţei. Mai apoi, când am constatat că ziua ei de naştere coincide cu aceea în care creştinii ortodocşi sărbătoresc „Întâmpinarea Domnului”, ne-am gândit că nimic nu-i întâmplător. Aşadar, născuţi sub această aură, am început să păşim tot mai sigur pe drumul către pace socială şi toleranţă, strădaniile noastre pentru cultivarea unei atitudini favorabile faţă de lege, legalitate şi adevăr, dând tot mai multe şi mai benefice roade în timp.

Am editat sute de cărţi.

Edităm de 4 ani revista „Securitatea privată”, care se apropie cu fiecare număr, tot mai limpede, de exigenţele unei publicaţii care se respectă, respectându-i mai întâi pe ceilalţi, apropiindu-i mult pe realizatori de cititori, pe cei care o fac de cei care au nevoie de ea.

Am participat în fiecare an al existenţei noastre la saloanele de carte desfăşurate sub egida Ministerului de Interne şi de fiecare dată am urcat în vârf. O spun simpozioanele organizate, lansările de carte şi, fireşte, trofeele primite.

Am urcat. Ne place urcuşul. Aşa că, după popasul de pe platoul celor 5 ani de muncă şi satisfacţii, purtând în rucsac experienţa acumulată, iar în suflet dorinţa de a atinge noi piscuri, continuăm ascensiunea. Suntem împreună pe un traseu al iubirii de semeni, am ales un itinerar plin de vise şi de speranţă, pe care numai forţa iubirii de frumos ne dă aripi de pasăre măiastră în zborul nostru spre coloana fără de sfârşit a bucuriei şi a împlinirii umane.


Ion David